Muziek

Ariana Grande, Social House - boyfriend

Official music video by Ariana Grande, Social House performing “boyfriend”
►Get “Boyfriend" here: SocialHouse.lnk.to/BoyfriendYD
►Shop Ariana Grande merchandise here: arianagrande.lnk.to/webstore
►Shop Social House merchandise here: SocialHouse.lnk.to/shop
►Subscribe for more official content from Ariana Grande: arianagrande.lnk.to/subscribeYD
►Subscribe for more official content from Social House: SocialHouse.lnk.to/SubscribeYD
► Tickets for the Sweetener tour here: SocialHouse.lnk.to/tourYD
►Follow Ariana Grande Online
Instagram: instagram.com/arianagrande
Facebook: facebook.com/arianagrande/
Twitter: twitter.com/ArianaGrande
Website: www.arianagrande.com/
Subscribe to NLplayer Music: arianagrande.lnk.to/boyfriendyoutubemusicYD
►Follow Social House Online
Instagram: instagram.com/socialhouse/
Facebook: facebook.com/socialhouse
Twitter: twitter.com/SocialHouseTC
Website: www.socialhouseonline.com/
Subscribe to NLplayer Music: SocialHouse.lnk.to/BoyfriendDL/youtubemusic
“boyfriend” Lyrics:
I’m a mother fuckin train wreck
I don’t wanna be too much
but I don’t wanna miss your touch
and you don’t seem to give a fuck
I don’t wanna keep you waiting
but I do just what I have to do
and I might not be the one for u
but you ain’t about to have no boo
Cause I know we be so complicated
but we be so smitten it’s crazy
I can’t have what I want but neither can you
you ain’t my boyfriend
and I ain’t your girlfriend
but u don’t want me to see nobody else
and I don’t want you to see nobody
but you ain’t my boyfriend
and I ain’t your girlfriend
but you don’t want me to touch nobody else
baby we ain’t gotta tell nobody
Even though you ain’t mine I promise the way we way we fight
Make me honestly feel like we just in love
Cuz baby when push comes to shove.
Damn baby I’m train wreck too
I lose my mind when it comes to you
I take time with the ones I choose
And I don’t want to smile if it ain’t from you yeah
I know we be so complicated
Lovin’ you sometimes drive me crazy
Cause I can’t have what I want and neither can you
you ain’t my boyfriend
(boyfriend)
and I ain’t your girlfriend
(girlfriend)
but you don’t want me to see nobody else
and I don’t want you to see nobody
but you ain’t my boyfriend
(boyfriend)
and I ain’t your girlfriend
(girlfriend)
but you don’t want me to touch nobody else
baby we ain’t gotta tell nobody
I want to kiss you (yeah), don’t wanna miss you (yeah)
But I can’t be with you cause I got issues,
Yeah on the surface, it seems like it’s easy,
Careful with words but still hard to read me,
Stress high when the trust low,
Bad vibes when the fun go,
Try to open up and love more,
Try to open up and love more,
If you were my boyfriend
And you were my girlfriend,
I probably wouldn’t see nobody else
but I can’t guarantee that by myself,
you ain’t my boyfriend
(boyfriend)
and I ain’t your girlfriend
(girlfriend)
but you don’t want me to see nobody else
and I don’t want you to see nobody
but you ain’t my boyfriend
(boyfriend)
and I ain’t your girlfriend
(girlfriend)
but you don’t want me to touch nobody else
baby we ain’t gotta tell nobody
but you ain’t my boyfriend
(boyfriend)
and I ain’t your girlfriend
(girlfriend)
but you don’t want me to see nobody else
and I don’t want you to see nobody
but you ain’t my boyfriend
(boyfriend)
and I ain’t your girlfriend
(girlfriend)
but you don’t want me to touch nobody else
baby we ain’t gotta tell nobody
Video Director: Hannah Lux Davis
Video Producer: Brandon Bonfiglio
Video Editors: Taylor Walsh & Hannah Lux Davis
for London Alley
#boyfriend #ArianaGrande #SocialHouse
Music video by Ariana Grande, Social House performing Boyfriend. © 2019 SRV LabelCo, LLC and Republic Records, a division of UMG Recordings Inc.
vevo.ly/QigvUc

Reacties

  1. No_Honay_No_4564

    No_Honay_No_4564

    Uur geleden

    At 1:32 , was I the only one that thought about that scene from Victorious or no...?😅😂

  2. Kadin Sisavat

    Kadin Sisavat

    Uur geleden

    Who else got the heart filter from Snapchat...???

  3. MrSprinklie

    MrSprinklie

    Uur geleden

    I'm a mother fuckin train

  4. Ake

    Ake

    Uur geleden

    O Cabelo da Ariana Grande é mais liso que meu Bolso. Algum BR ai??

  5. Jon Lindley Agustin

    Jon Lindley Agustin

    Uur geleden

    Perfectionist by Ariana Grande

  6. its'Jovani banderas

    its'Jovani banderas

    Uur geleden

    Dame like perro

  7. Caroline Sousa

    Caroline Sousa

    Uur geleden

    Diva maravilhosa plena ♥️♥️ amoooo

  8. timothy mildfeldt

    timothy mildfeldt

    Uur geleden

    i love your vedos

  9. Skyla Boler

    Skyla Boler

    Uur geleden

    *That dude facials are having me screaminggggg (**2:45** etc...)*

  10. charles sy

    charles sy

    2 uur geleden

    Aged like milk

  11. Bella Boo

    Bella Boo

    2 uur geleden

    Wtf did I just watch😂😂😂😂 This was amazing

  12. Maya Brousseau

    Maya Brousseau

    2 uur geleden

    Did anyone else notice that @ 2:17 the guy has like the same tattoo on his hand that Ari has on the palm of her hand? I might be wrong, idk. (the japanese bbq tattoo)

  13. Hassan Menshawy

    Hassan Menshawy

    2 uur geleden

    I truly love you

  14. Hassan Menshawy

    Hassan Menshawy

    2 uur geleden

    Ariana you are the most beautiful woman celebrity I love you much

  15. Aden Taylor

    Aden Taylor

    2 uur geleden

    Ari :I don’t wanna be to much Me :o honey u and me both passed that point after dangerous woman came out ps small u tuber here 😀

  16. Emily Nguyen-Vu

    Emily Nguyen-Vu

    2 uur geleden

    z100 just played boyfriend by ariana grande on 22 of aug

  17. Mehmet Kösem

    Mehmet Kösem

    2 uur geleden

    instagram: mehmettpriv FOLLOW ME PLEASE

  18. London Gaines

    London Gaines

    3 uur geleden

    and why is no one talking about the part where they tore up the whole bathroom

  19. #_#

    #_#

    3 uur geleden

    When u grow up with siblings and have one shower 0:42

  20. London Gaines

    London Gaines

    3 uur geleden

    that werid how she was shooting hearts out her boobs it was just nasty ariana i know you my favorite singer but you went to far with that

  21. Marilyn Miura

    Marilyn Miura

    3 uur geleden

    at first didn't recognized she's Ariana

  22. Liz Liz

    Liz Liz

    3 uur geleden

    "Gente como a gente". Kkkk

  23. Debi:3

    Debi:3

    3 uur geleden

    2:40 The Vampire Diaries

    • Josselyn XV

      Josselyn XV

      3 uur geleden

      *Dumb and Dumber

  24. BMW_93

    BMW_93

    3 uur geleden

    Ari Ari Ari ❤ mm yea ,deam song

  25. famous11 Xd

    famous11 Xd

    3 uur geleden

    •♡B O Y F R I E N D♡•

  26. T'Chanda Wakanda

    T'Chanda Wakanda

    3 uur geleden

    TOXICC!!!!! I LOVE IT 😂😂😂

  27. Alejandro IVANOFF

    Alejandro IVANOFF

    3 uur geleden

    2:52 WTF

    • okow tina

      okow tina

      3 uur geleden

      Remember that one scene from victorius when the aroow was shot in that girls han- lemme stop.

  28. Alex Gannon

    Alex Gannon

    3 uur geleden

    She is so freaking beautiful

    • Alex Gannon

      Alex Gannon

      3 uur geleden

      okow tina What?

    • okow tina

      okow tina

      3 uur geleden

      Ariana grande é "GRANDE", "BIG"

  29. Sully FN

    Sully FN

    3 uur geleden

    Who else is here from tik tok?

  30. ARCANE

    ARCANE

    3 uur geleden

    Just to see how far she's come since Nickelodeon is just... crazy.

  31. Kate S

    Kate S

    3 uur geleden

    Sweet we world tour audience where u at?

  32. Promise Syng

    Promise Syng

    3 uur geleden

    yandere

  33. Milena Santos de Jesus

    Milena Santos de Jesus

    3 uur geleden

    Ariana Grande] I'm a motherfuckin' train wreck I don't wanna be too much But I don't wanna miss your touch And you don't seem to give a fuck I don't wanna keep you waiting But I do just what I have to do And I might not be the one for you But you ain't about to have no boo 'Cause I know we be so complicated But we be so smitten, it's crazy I can't have what I want, but neither can you You ain't my boyfriend (boyfriend) And I ain't your girlfriend (girlfriend) But you don't want me to see nobody else And I don't want you to see nobody But you ain't my boyfriend (boyfriend) And I ain't your girlfriend (girlfriend) But you don't want me to touch nobody else Baby, we ain't gotta tell nobody [Mikey] Even though you ain't mine, I promise the way we fight Make me honestly feel like we just in love 'Cause, baby, when push comes to shove Damn, baby, I'm a train wreck, too (too) I lose my mind when it comes to you I take time with the ones I choose And I don't want a smile if it ain't from you, yeah I know we be so complicated Lovin' you sometimes drive me crazy 'Cause I can't have what I want and neither can you [Ariana Grande] You ain't my boyfriend (boyfriend) And I ain't your girlfriend (girlfriend) But you don't want me to see nobody else And I don't want you to see nobody But you ain't my boyfriend (boyfriend) And I ain't your girlfriend (girlfriend) But you don't want me to touch nobody else Baby, we ain't gotta tell nobody [Scootie & Ariana Grande] I wanna kiss you (yeah), don't wanna miss you (yeah) But I can't be with you 'cause I got issues Yeah, on the surface seem like it's easy Careful with words, but it's still hard to read me Stress high when the trust low Bad vibes, where'd the fun go? (Oh) Try to open up and love more (love more) Try to open up and love more If you were my boyfriend And you were my girlfriend I probably wouldn't see nobody else But I can't guarantee that by myself [Ariana Grande] You ain't my boyfriend (boyfriend, you ain't my boyfriend) And I ain't your girlfriend (girlfriend, I ain't your girlfriend) But you don't want me to see nobody else (nobody) And I don't want you to see nobody But you ain't my boyfriend (boyfriend, you know you ain't my boyfriend) And I ain't your girlfriend (girlfriend, yeah, mmm) But you don't want me to touch nobody else (nobody) Baby, we ain't gotta tell nobody (oh, yeah) You ain't my boyfriend (boyfriend) And I ain't your girlfriend (girlfriend) But you don't want me to see nobody else And I don't want you to see nobody But you ain't my boyfriend (boyfriend) And I ain't your girlfriend (girlfriend, yeah) But you don't want me to touch nobody else (nobody) Baby, we ain't gotta tell nobody

  34. Amir Alexandre

    Amir Alexandre

    3 uur geleden

    Manchester Arena :(

  35. miss minnie

    miss minnie

    4 uur geleden

    i feel like her songs are starting to get repetitive tbh this song is _very_ annoying now

  36. Neto Mendes

    Neto Mendes

    4 uur geleden

    21/08/2019. Cadê os Brasileiros de plantão?🤔🇧🇷🎧😉☝🕪👀😍👊

  37. Alfredo Trujillo

    Alfredo Trujillo

    4 uur geleden

    7 rings🌷 Break up girlfriend,im bored🌷🌼🌹 Boyfriend:very good🌹⚘🌷🌼🌻💐💐🌸💮♥️

  38. talib mohmmed

    talib mohmmed

    4 uur geleden

    This really remids me of "Thank you next"

  39. alfred belleza

    alfred belleza

    4 uur geleden

    she protecc she attack but most importantly she makes out in the bathroom as fuck

  40. Sofia Balbuena

    Sofia Balbuena

    4 uur geleden

    all the motherfuckin views are mine

  41. Alex Jai Corbus

    Alex Jai Corbus

    4 uur geleden

    hi love you ariana

  42. Francisco Rodrigues

    Francisco Rodrigues

    4 uur geleden

    Ariana grande é "GRANDE", "BIG"

  43. DailyPanda

    DailyPanda

    4 uur geleden

    Remember that one scene from victorius when the aroow was shot in that girls han- lemme stop.

  44. Navya Desai

    Navya Desai

    4 uur geleden

    Did someone get a boyfriend? :o

  45. Geraldine Jimenez

    Geraldine Jimenez

    4 uur geleden

    1:35 - 1:39 Ari happy...

  46. Ava lafrèł

    Ava lafrèł

    4 uur geleden

    l hear the f word when social is singing like if u hear too

  47. Bladimir Narváez

    Bladimir Narváez

    4 uur geleden

    Love You music 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👇

  48. Shelsea Calixte

    Shelsea Calixte

    4 uur geleden

    Les français sont là ?👉

  49. Estee Brown

    Estee Brown

    4 uur geleden

    I ❤ this video so much. 😍😍😍😍

  50. Tee Marie

    Tee Marie

    4 uur geleden

    Justin:If I was your boyfriend Ariana:You ain't my boyfriend

  51. UncleAir

    UncleAir

    4 uur geleden

    Grande is a 11/10 fine in this video

  52. Fabulous

    Fabulous

    4 uur geleden

    Wtf...poweder round nose or is this new plastic rhinoplasty? Plastic..lips changed... she's trainwreck.. not bad look.. not as sharp no more..more Kardashian like.. and Kim is pretty ugly niow. Nice song. Better than break up w gf

  53. Ahmed Gafar

    Ahmed Gafar

    4 uur geleden

    Light skin dude sounds like Miguel 😯😯😯

  54. Fossa Do Roger

    Fossa Do Roger

    4 uur geleden

    Te amo meu amor ❤❤❤❤❤

  55. Faustine Carette

    Faustine Carette

    4 uur geleden

    2018 : "bacon eggs" 2019 : "u ate my boyfriend and i ate your girlfriend"

  56. Ignacio Mata

    Ignacio Mata

    5 uur geleden

    Yall listen to this

  57. Ignacio Mata

    Ignacio Mata

    5 uur geleden

    OH CRAP ARI YOU CAN FIGHT BETTER THAN ME! OMG

  58. Only1Jace

    Only1Jace

    5 uur geleden

    If I had Ariana’s voice I would not shut up🤐

  59. Siya Sharma

    Siya Sharma

    5 uur geleden

    Her makeup is 👍👍🤩🤩🤩😍😍🙌🙌🙌

  60. Tanya_x_taekookmin_x

    Tanya_x_taekookmin_x

    5 uur geleden

    Anyone notice how in victorious the melinda murray episode tori made the other person shoot an arrow And now Ariana shot an arrow at a person? 😂😂😂

  61. Theresa Hernandez

    Theresa Hernandez

    5 uur geleden

    Ok so we're gonna ignore that fact he had the cutest smile ever @ 1:20 😍🥰🥰🥰

  62. Victor Rodriguez

    Victor Rodriguez

    5 uur geleden

    ...ok this video is stange😶😐

  63. Jungsoup

    Jungsoup

    5 uur geleden

    UHM EXCUSE ME?! WHY DA FRICK DOES THIS HAVE 100K DISLIKES

  64. عادل امام

    عادل امام

    5 uur geleden

    الاغنيه روعة

  65. Thomas Leung

    Thomas Leung

    5 uur geleden

    Ariana: Break up with your girlfriend Guy:Ok Ariana:You ain't my boyfriend Guy:They why did I break up with my girlfriend? Ariana:Yuh

  66. Harmony Ferrington

    Harmony Ferrington

    5 uur geleden

    This song SLAYS

  67. Ronnie Bruce

    Ronnie Bruce

    5 uur geleden

    Ayyyyyyyyyyye loooooooooove the video!!!! I love when artists collab and actually be in the video and not on a green screen added on

  68. cover guy

    cover guy

    6 uur geleden

    whats with the boob love cannon though? PS this song is FIRE!!!!

  69. Ayesha Irfan

    Ayesha Irfan

    6 uur geleden

    Am I the only one who thought of the vampire diaries when social house ripped out that man's heart ?

  70. Emily

    Emily

    6 uur geleden

    *I feel so happy every. single. TIME I listen to this **-song-** MASTERPIECE.*

  71. adil

    adil

    6 uur geleden

    She look like she 12.....

  72. Alayna Mehmood

    Alayna Mehmood

    6 uur geleden

    2019 Ari: I know we’d be so complicated 2018 Christmas Ari:thank u next Mikey: SHES MINE

  73. eva g

    eva g

    6 uur geleden

    Am I the only one who thinks that she looks like Lana del Rey in this music video?

  74. •Hey Koalas'X!•

    •Hey Koalas'X!•

    6 uur geleden

    Best finish ❤😍

  75. Queensley Ubadi

    Queensley Ubadi

    6 uur geleden

    the rug scratching triggers me so much 😬

  76. Airton Santos

    Airton Santos

    6 uur geleden

    Ariana Diva Deusa Lindaaáa

  77. Simply Miranda

    Simply Miranda

    6 uur geleden

    Why did 100k people dislike this? They are so stupid🤦🏻‍♀️ guess their phone was upside down 🙄🤦🏻‍♀️

  78. Cinthia Jimenez

    Cinthia Jimenez

    6 uur geleden

    I love your song Ariana Grande. 🤗😱🙂

  79. Johanna Moorhead

    Johanna Moorhead

    6 uur geleden

    THE AMAZON FOREST CAUGHT ON FIRE. 20% OF OUR OXYGEN IS LOST. SPREAD THE NEWS😫

  80. Wel. com

    Wel. com

    6 uur geleden

    Я гей

Volgende